MBA Part Time

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Ήντουνας Κ.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203473
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Ο Δρ. Κωστής Ήντουνας είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, από όπου έλαβε και το διδακτορικό του δίπλωμα (PhD). Τα διδακτικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από τα επιστημονικά πεδία της τιμολόγησης, του μάρκετινγκ υπηρεσιών και μη κερδοσκoπικών οργανισμών και της ανάπτυξης νέων προϊόντων. Έχει δημοσιεύσει εργασίες σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, όπως τα Industrial Marketing Management, Journal of Service Management, Journal of Business and Industrial Marketing, European Journal of Marketing, Journal of Services Marketing, Business Horizons, ενώ παράλληλα άλλες εργασίες του έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια όπως τα World Marketing Congress, American Marketing Association Conference, European Marketing Academy Conference, Academy of Marketing Conference. Επιπλέον, έχει συμμετάσχει στη συγγραφή δύο ξενόγλωσσων και τριών ελληνικών βιβλίων.
 
Έχει συμμετάσχει σε ερευνητικά προγράμματα που έχουν χρηματοδοτηθεί από δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς όπως το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ), τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ), το Υπουργείο Εργασίας και τον Οργανισμό Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ). Παράλληλα, έχει διεξάγει σεμινάρια σε επιχειρήσεις του ευρύτερου δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ.
 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

1. Indounas, K. and Arvaniti, A. (2015), “Success factors of new health-care services”, Journal of Product and Brand Management, Vol. 24 No. 7, pp. 679-692.
2. Indounas, K. (2015), “The adoption of strategic pricing by industrial service firms”, Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 30 No. 5, pp. 521-535. 
3. Indounas, K. (2014), “The antecedents of strategic pricing and its effect on company performance in the case of industrial service firms”, Journal of Services Marketing, Vol. 28 No. 5, pp. 402-413. 
4. Indounas, K. and Roth, S. (2012), “Antecedents and consequences of strategic price management: An analysis in the New Zealand industrial service context”, Australasian Marketing Journal, Vol. 20 No. 2, pp. 113-121. 
5. Indounas, K. and Avlonitis, G. (2011), “New industrial service pricing strategies and their antecedents: Empirical evidence from two industrial sectors”, Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 26 No. 1, pp. 26-33.
 
 
 
 
 

Καπουτσής Η.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203737
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Ο Ηλίας Καπουτσής είναι Επίκουρος Καθηγητής Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ο.Π.Α.). Έλαβε το διδακτορικό του στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Ο.Π.Α. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στο χώρο των διαπραγματεύσεων και της πολιτικής επιρροής στους οργανισμούς. Άρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε κορυφαία διεθνή περιοδικά όπως:  Journal of Management, Journal of Organizational Behavior, Journal of Vocational Behavior, Journal of Management Education, και International Journal of Human Resource Management. Επίσης, έχει παρουσιάσει εργασίες στα μεγαλύτερα διεθνή επιστημονικά συνέδρια όπως το Academy of Management, Society for Industrial & Organizational Psychology, British Academy of Management, και International Association of Conflict Management. Από το 2016 είναι αναπληρωτής εκδότης στο Frontiers in Psychology. Έχει συμμετάσχει ως ερευνητής σε διάφορα διεθνή ερευνητικά προγράμματα. Στο πιο πρόσφατο μελέτησε την επίδραση του οργανωσιακού περιβάλλοντος στην ανάπτυξη ανθρώπινου κεφαλαίου και την υποκίνηση (ερευνητικό πρόγραμμα «Αριστεία»). Τέλος, έχει εργαστεί για περισσότερα από 10 χρόνια ως σύμβουλος επιχειρήσεων και έχει οργανώσει διάφορα σεμινάρια εκπαίδευσης στελεχών στο χώρο της διοίκησης επιχειρήσεων και τις διαπραγματεύσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (π.χ., Εθνική Τράπεζα, Ελληνικά Πετρέλαια, Pharmaserve-Lilly, GAP, Groupama Φοίνιξ Ασφαλιστική, Lloyd’s Register). 
 
 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

1. Kapoutsis, I., Papalexandris, A., Thanos, I. (forthcoming). “Hard, Soft, or Ambidextrous: Which Influence Style Promotes Managers’ Task Performance and the Role of Political Skill”. International Journal of Human Resource Management. DOI:10.1080/09585192.2016.1233447

2. Kapoutsis, I., Papalexandris, A., Treadway, D.C., & Bentley, J. (2017). Measuring Political Will in Organizations: Theoretical Construct Development and Empirical Validation. Journal of Management. 43(7), 2252-2280.

3. Epitropaki, O., Kapoutsis, I., Ellen III, P., Ferris, G., Drivas, K., & Ntotsi, A. (2016). Navigating uneven terrain: The roles of political skill and LMX differentiation in prediction of work relationship quality and work outcomes. Journal of Organizational Behavior, 37, 1078-1103.

4. Volkema, R. & Kapoutsis, I. (2016). “From Restaurants to Board Rooms: How Initiating Negotiations Teaches Management Principles and Theory”. Journal of Management Education, 40(1), 76-101.

5. Kapoutsis, I., (2016). Playing the political game at work: The roles of political will, political prudence, and political skill. In E. Vigoda-Gadot & D. Amos (Eds). Handbook of organizational politics: Looking back and into the future (pp. 40-58), Cheltenham, UK: Edward Elgar. 

 

Δημητριάδης Σ.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203479
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Ο Σέργιος Δημητριάδης αποφοίτησε από το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) το 1983. Στη συνέχεια έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (Diplome d’Etudes Approfondies) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Institut d’Administration des Entreprises της Aix-en-Provence (πανεπιστήμιο Aix-Marseille III) στη Γαλλία, όπου ολοκλήρωσε και τις διδακτορικές σπουδές στο μάρκετινγκ το 1991. 
 
Ο κ. Δημητριάδης έχει δεκαετή διδακτική εμπειρία στη Γαλλία (πανεπιστημίου Aix-Marseille II, Ecole Supérieure de Commerce της Grenoble, πανεπιστήμιο Pierre Mendès France). Από το 2000 ανέλαβε καθήκοντα στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο οποίο κατέχει σήμερα τη θέση του αναπληρωτή καθηγητή, και διδάσκει τα μαθήματα «Εισαγωγή στο μάρκετινγκ», «Βιομηχανικό μάρκετινγκ» και «Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ» σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Από το ακαδημαϊκό έτος 2001-02 είναι επίσης μέλος ΣΕΠ (Συμβουλευτικό και Εκπαιδευτικό Προσωπικό) στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
 
Τα ερευνητικά και διδακτικά ενδιαφέροντα του κ. Δημητριάδη αφορούν την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ, το βιομηχανικό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ υπηρεσιών και το στρατηγικό μάρκετινγκ. Ο κ. Δημητριάδης έχει δημοσιεύσει σε γαλλόφωνα και αγγλόφωνα επιστημονικά περιοδικά, όπως το Psychology and Marketing, The Service Industries Journal, European Journal of Marketing, Journal of Business Research, Journal of Marketing Management and Journal of Services Marketing.
 
Παράλληλα ο κ. Δημητριάδης έχει διατελέσει σύμβουλος και επιστημονικός υπεύθυνος σε ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά προγράμματα καθώς και σε μελέτες και εκπαιδευτικά προγράμματα για λογαριασμό ποικίλων δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών. 
 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

  1. Papista E. and Dimitriadis S. (2012), Exploring consumer-brand relationship quality and identification: Qualitative evidence from cosmetics brands, Qualitative Market Research, Vol. 15, No 1, January, pp. 33-56
  2. Dimitriadis S. and Papista E. (2011), Linking consumer-brand identification to relationship quality: An integrated framework, Journal of Customer Behaviour, Vol.10, No 3, Autumn, pp. 271-289 .
  3. Dimitriadis S. and Kyrezis N. (2011), The effect of trust, channel technology and transaction type on the adoption of self-service bank channels, The Service Industries Journal, Vol.31, No 8, pp. 1293-1310.
  4. Stevens E. and Dimitriadis S. (2011), Learning Strategies, behaviours and outputs during the Service Innovation Processes, International Journal of Innovation and Learning, Vol.10, No 3, pp. 285-309.
  5. Dimitriadis S.(2011), Customers’ relationship expectations and costs as segmentation variables: preliminary evidence from banking, Journal of Services Marketing, Vol.25, No4, pp.294-308.

Πουλυμενάκου Α.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203464
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Η Αγγελική Πουλυμενάκου είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στην Διοικητική των Πληροφοριακών Συστημάτων. Έχει διατελέσει Λέκτορας στην Διοικητική των Πληροφοριακών Συστημάτων στο Τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και Λέκτορας στα Πληροφοριακά Συστήματα στο London School of Economics and Political Science. Είναι πτυχιούχος Μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Αθηνών, και έχει Master of Science και Διδακτορικό στα Πληροφοριακά Συστήματα από το London School of Economics and Political Science.
 
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αναφέρονται στην Σχέση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας με τον Μετασχηματισμό των Οργανώσεων. Στο πλαίσιο αυτό, επικεντρώνεται τελευταία σε θέματα Τεχνολογικής Παρέμβασης στους χώρους της Διαχείρισης Οργανωσιακής Γνώσης και Μάθησης, και στην μελέτη της Οργανωσιακής και Επιχειρηματικής Δικτύωσης από την Οπτική των Πληροφοριακών Συστημάτων. Είναι η επιστημονική υπεύθυνη έργων που χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα Κοινωνία και Τεχνολογίες της Πληροφορίας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην περιοχή της κοινωνικο-οικονομικής έρευνας.
 
Τα τελευταία χρόνια έχει συμμετάσχει και συντονίσει πάνω από 15 έργα έρευνας και ανάπτυξης με διεθνή και ελληνική χρηματοδότηση. Έχει, επίσης, προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή (ΓΔ για την Κοινωνία της Πληροφορίας) και το Ελληνικό Δημόσιο (Υπουργεία Ανάπτυξης και Εργασίας) σε θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, και Οργανωσιακών και Κοινωνικών Επιπτώσεων των Νέων Τεχνολογιών. Το δημοσιευμένο έργο της περιλαμβάνει άρθρα σε περιοδικά του χώρου των Πληροφοριακών Συστημάτων και της Διοίκησης, κεφάλαια σε βιβλία, μελέτες και πλήθος εργασιών σε διεθνή Συνέδρια. Έχει διατελέσει κριτής σε αναγνωρισμένα διεθνή περιοδικά και μέλος της επιστημονικής επιτροπής των σημαντικότερων Συνεδρίων στον χώρο των Πληροφοριακών Συστημάτων (ICIS, ECIS). Το 2003 ήταν η πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του Συνεδρίου των ομάδων εργασίας 8.2 και 9.4 του Διεθνούς Οργανισμού για την Επεξεργασία της Πληροφορίας (IFIP) που έγινε στην Αθήνα. 
 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

  1. A profile of information systems research in the Mediterranean region (with Pouloudi, N. and Pramatari, K.). European Journal of Information Systems, 21, 345–357, 2012.
  2. Exploring the Socio-Economic Structures of Internet-Enabled Development: A Study of Grassroots Netrepreneurs in China (with Avgerou, C.  and Li, B.). The Electronic Journal of Information Systems in Developing Countries, vol 49, 2011.
  3. Interpreting the trustworthiness of ICT-mediated government: lessons from electronic voting in Brazil (with C. Avgerou, A. Ganzaroli, and N. Reinhard). Journal of IT for Development, 2008.
  4. Comprehensive Usability Design in the context of e-Learning: A Framework augmenting ‘traditional’ usability constructs with instructional design and motivation to learn (with P. Zaharias). International Journal of Human Computer Interaction, 2008.
  5. Technology Adaptation: Capturing the appropriation dynamics of Web-based collaboration support in a project team setting (with A. Nikas). In Journal of e-collaboration, Vol. 4, Issue 2, January-March 2008, pp.1-28.
  6. Playing together in cyberspace: Collective action and shared meaning constitution in virtual worlds (with A. Papargyris). In N. Panteli and M.Chiasson (Ed.), Exploring Virtuality within and beyond Organizations, Palgrave Macmillan, 2008.
  7. Managing Dynamic Networks: Organizational perspectives of technology enabled inter-firm collaboration (with S. Klein), Springer: Berlin, 2006. ISBN: 3-540-25367-X
  8. Organizational Information Systems in the Context of Globalization, Vol. 126 of International Federation for Information Processing (with M. Korpela and R. Montealegre), Kluwer Academic Publishers, Boston, MA, 2003.
 

Πατσουράτης Β.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203165
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

 

 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

 
 
 
 
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 616
                    +30 210 82 03 615

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA in Telecoms Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Διδακτικό Προσωπικό Faculty