MBA Part Time

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Δημητριάδης Σ.

  •  
  • Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Τηλέφωνο: 210 8203479
  • CV: Πλήρες βιογραφικό

 

Ο Σέργιος Δημητριάδης αποφοίτησε από το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) το 1983. Στη συνέχεια έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών (Diplome d’Etudes Approfondies) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Institut d’Administration des Entreprises της Aix-en-Provence (πανεπιστήμιο Aix-Marseille III) στη Γαλλία, όπου ολοκλήρωσε και τις διδακτορικές σπουδές στο μάρκετινγκ το 1991. 
 
Ο κ. Δημητριάδης έχει δεκαετή διδακτική εμπειρία στη Γαλλία (πανεπιστημίου Aix-Marseille II, Ecole Supérieure de Commerce της Grenoble, πανεπιστήμιο Pierre Mendès France). Από το 2000 ανέλαβε καθήκοντα στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο οποίο κατέχει σήμερα τη θέση του αναπληρωτή καθηγητή, και διδάσκει τα μαθήματα «Εισαγωγή στο μάρκετινγκ», «Βιομηχανικό μάρκετινγκ» και «Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ» σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Από το ακαδημαϊκό έτος 2001-02 είναι επίσης μέλος ΣΕΠ (Συμβουλευτικό και Εκπαιδευτικό Προσωπικό) στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
 
Τα ερευνητικά και διδακτικά ενδιαφέροντα του κ. Δημητριάδη αφορούν την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ, το βιομηχανικό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ υπηρεσιών και το στρατηγικό μάρκετινγκ. Ο κ. Δημητριάδης έχει δημοσιεύσει σε γαλλόφωνα και αγγλόφωνα επιστημονικά περιοδικά, όπως το Psychology and Marketing, The Service Industries Journal, European Journal of Marketing, Journal of Business Research, Journal of Marketing Management and Journal of Services Marketing.
 
Παράλληλα ο κ. Δημητριάδης έχει διατελέσει σύμβουλος και επιστημονικός υπεύθυνος σε ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά προγράμματα καθώς και σε μελέτες και εκπαιδευτικά προγράμματα για λογαριασμό ποικίλων δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών. 
 

Πρόσφατες δημοσιεύσεις: 

  1. Papista E. and Dimitriadis S. (2012), Exploring consumer-brand relationship quality and identification: Qualitative evidence from cosmetics brands, Qualitative Market Research, Vol. 15, No 1, January, pp. 33-56
  2. Dimitriadis S. and Papista E. (2011), Linking consumer-brand identification to relationship quality: An integrated framework, Journal of Customer Behaviour, Vol.10, No 3, Autumn, pp. 271-289 .
  3. Dimitriadis S. and Kyrezis N. (2011), The effect of trust, channel technology and transaction type on the adoption of self-service bank channels, The Service Industries Journal, Vol.31, No 8, pp. 1293-1310.
  4. Stevens E. and Dimitriadis S. (2011), Learning Strategies, behaviours and outputs during the Service Innovation Processes, International Journal of Innovation and Learning, Vol.10, No 3, pp. 285-309.
  5. Dimitriadis S.(2011), Customers’ relationship expectations and costs as segmentation variables: preliminary evidence from banking, Journal of Services Marketing, Vol.25, No4, pp.294-308.

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 616
                    +30 210 82 03 615

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA in Telecoms Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Διδακτικό Προσωπικό Faculty Δημητριάδης Σ.