MBA Part Time

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Διοίκηση Μάρκετινγκ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

Τίτλος: Διοίκηση Μάρκετινγκ 
ECTS πιστωτικές μονάδες: 5 πιστωτικές μονάδες
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα
Διδάσκων: Κωστής Ήντουνας
Μέθοδος διδασκαλίας: Η διδασκαλία του μαθήματος πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα με μία διάλεξη τριών ωρών.
Ημέρες και ώρες επικοινωνίας:

Δευτέρα 6-8 μμ

Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Ο βασικός σκοπός του μαθήματος είναι να περιγράψει τη σημασία και τη συνεισφορά του μάρκετινγκ σε μια επιχείρηση σε συνδυασμό με τη διαδικασία που απαιτείται για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων μάρκετινγκ και τη δημιουργία ενός σχεδίου ή προγράμματος μάρκετινγκ (marketing plan). Πιο συγκεκριμένα, το μάθημα στοχεύει να οδηγήσει τους φοιτητές:
  • Στην κατανόηση της φιλοσοφίας και της λειτουργίας του μάρκετινγκ,
  • Στην εξοικείωση με την έννοια της διοικητικής του μάρκετινγκ (marketing management), και
  • Στην κατανόηση όλων των εργαλείων που απαιτούνται για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων μάρκετινγκ και τη δημιουργία ενός σχεδίου ή προγράμματος μάρκετινγκ.
 

ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ

Η επίτευξη του σκοπού του μαθήματος επιτυγχάνεται μέσα από διαλέξεις και συζητήσεις στην τάξη, την ενασχόληση με πρακτικές μελέτες περιπτώσεων (case studies) καθώς και τις παρουσιάσεις εργασιών από τους φοιτητές. Η παρουσία των φοιτητών στις διαλέξεις είναι υποχρεωτική. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για την κατανόηση των θεμάτων τα οποία αναλύονται. Η προσωπική μελέτη αποτελεί ουσιαστικό και σημαντικό μέρος του μαθήματος. 
 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν:
 
  • Την έννοια της διοικητικής του μάρκετινγκ,
  • Τα εργαλεία της στρατηγικής μάρκετινγκ, και
  • Τα στάδια στη δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ. 
 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Bettencourt, L.A., Lusch, R.F. and Vargo, S.L. (2014), “A service lens on value creation: Marketing’s role in achieving strategic advantage”, California Management Review, Vol. 57 No. 1, pp. 44-66.  
  • Challagalla, G., Murtha, B.R. and Jaworksi, B. (2014), “Marketing doctrine: A principles-based approach to guiding marketing decision making in firms”, Journal of Marketing, Vol. 78 No. 4, pp. 4-20.   
  • Joshi, A. and Gimenez, E. (2014), “Decision-driven marketing”, Harvard Business Review, Vol. 92 No. 7/8, pp. 205-211. 
  • Nath, P. and Mahajan, V. (2011), “Marketing in the c-Suite: A study of chief marketing officer power in firms’ top management teams”, Journal of Marketing, Vol. 75 No. 1, pp. 60-77. 
  • Tadajewski, M. and Hewer, P. (2012), “Global contributions to marketing management”, Journal of Marketing Management, Vol. 28 No. 9/10, pp. 1015-1020. 
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ
  • Kotler P. and Keller, K.L. (latest edition), Marketing Management, Prentice Hall, New Jersey.
 
ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΑ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • Bouzid, A. (2015), Marketing Management: Business Analysis and Planning from a Marketing Perspective: Applying Situation Analysis, Positioning Map and Marketing Tools, ab-consulting-online.com.
  • Chernev, A. (latest edition), The Marketing Plan Handbook, 
  • Iacobucci, D. (2014), Marketing Management, Gengage Learning, Stamford. 
  • Kotler P., Wong V., Saunders J., Armstrong G. (latest edition), Principles of Marketing, Prentice Hall, New Jersey.
  • Mullins, J., Walker, A. and Boyd, H. (latest edition), Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach, Mc-Graw Hill, New York. 
 

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΥΛΗΣ

  • Στάδια του στρατηγικού σχεδιασμού αποφάσεων μάρκετινγκ, 
  • Διαδικασία δημιουργίας ενός σχεδίου ή προγράμματος μάρκετινγκ,
  • Ανάλυση του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος μιας επιχείρησης,
  • Έρευνα αγοράς,
  • Περιγραφή της έννοιας των στόχων και της στρατηγικής μάρκετινγκ,
  • Τμηματοποίηση, στόχευση, τοποθέτηση, 
  • Πολιτική προϊόντος,
  • Πολιτική τιμολόγησης, 
  • Πολιτική διανομής, 
  • Πολιτική επικοινωνίας,
  • Υλοποίηση και έλεγχος αποτελεσμάτων.
 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

  • Εξετάσεις (80% του τελικού βαθμού).
  • Ομαδική εργασία (20% του τελικού βαθμού).
 
Σε ό,τι αφορά την ομαδική εργασία, οι φοιτητές θα ασχοληθούν σε ομάδες 3-4 ατόμων με τη μελέτη και αξιολόγηση της στρατηγικής μάρκετινγκ μιας επιχείρησης. Στην τελευταία προγραμματισμένη διάλεξη καλούνται να παραδώσουν και να παρουσιάσουν τις εργασίες του σε μορφή PowerPoint.    
 
 
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 616
                    +30 210 82 03 615

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA in Telecoms Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δομή MBA Part Time Program Διοίκηση Μάρκετινγκ