MBA Part Time

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

 

 

Διοίκηση (Μάνατζμεντ) και Ηγετικές Ικανότητες - Μ21101P

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

Τίτλος: Διοίκηση (Μάνατζμεντ) και Ηγετικές Ικανότητες
ECTS πιστωτικές μονάδες: 6 πιστωτικές μονάδες
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα
Διδάσκων: Μαρία Ανδρή
Μέθοδος διδασκαλίας: Η διδασκαλία του μαθήματος πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα με μία διάλεξη τριών ωρών.
Ημέρες και ώρες επικοινωνίας:

Τετάρτη 17.00-19.00

Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 210 8203737

 

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Το μάθημα «Διοίκηση (Μάνατζμεντ) και Ηγετικές Ικανότητες» αναπτύσσεται γύρω από μία σειρά θεμάτων που αφορούν στη διοίκηση και την οργάνωση της ανθρώπινης δραστηριότητας στις σύγχρονες οργανώσεις. Στόχο του μαθήματος αποτελεί η κατανόηση της σημασίας της διοίκησης και της οργανωσιακής συμπεριφοράς για την ανάδειξη εκείνων των πρακτικών που ενισχύουν την εξαιρετική απόδοση. Το ειδικό ενδιαφέρον του μαθήματος έγκειται στη μελέτη τόσο θεωρητικών εννοιών όσο και πρακτικών ζητημάτων απαραίτητων για την ανάπτυξη των διοικητικών δεξιοτήτων των επαγγελματιών στο χώρο της διοίκησης.
 

ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ

 
Το μάθημα περιλαμβάνει διαλέξεις, μελέτες περιπτώσεων, ομαδικές δραστηριότητες, ατομικές και ομαδικές εργασίες, συζητήσεις και ανεξάρτητο διάβασμα. Αξιοποιούνται εκπαιδευτικές μέθοδοι που μας δίνουν την ευκαιρία να κατανοούμε τις θεωρητικές έννοιες και να εφαρμόζουμε τα πρακτικά εργαλεία που προσφέρει η έρευνα στο πεδίο του μάνατζμεντ και των οργανώσεων. Το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος καλύπτεται στις διαλέξεις. Η παρουσία των φοιτητών στις διαλέξεις είναι υποχρεωτική. 
 
 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτητές και φοιτήτριες θα είναι σε θέση να: 
 
  • διακρίνουν τα βασικά γνωρίσματα των οργανώσεων 
  • κατανοούν την εξέλιξη της διοικητικής σκέψης και τις βασικές λειτουργίες της διοίκησης 
  • αναγνωρίζουν τις διοικητικές πρακτικές και να αναλύουν τις οργανωσιακές προκλήσεις 
  • προσδιορίζουν, να αξιολογούν και να επιλύουν προβλήματα που επιδρούν αρνητικά στην αποτελεσματικότητα των διοικητικών πρακτικών
  • συνθέτουν και να τεκμηριώνουν προτάσεις παρέμβασης για την επίλυση μιας σειράς κρίσιμων οργανωσιακών θεμάτων 
  • συμβάλλουν στην εξαιρετική οργανωσιακή απόδοση στα πλαίσια ομάδων
  • κατανοούν την ανθρώπινη συμπεριφορά στις οργανώσεις και να συμβάλλουν στη δημιουργία ποιοτικών σχέσεων στον εργασιακό χώρο. 
 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

 
Το υλικό του μαθήματος αντλείται από τη διεθνή βιβλιογραφία, ακαδημαϊκή και επαγγελματική. Ενδεικτικά:
 
  • Bateman, T. S. & Snell, S. (2013). Management: Leading & collaborating in a competitive world. New York, ΝΥ: McGraw-Hill Irwin.
  • Brett, J., Behfar, K. & Kern, M. C. (2006). Managing multicultural teams. Harvard Business Review, November, 85-96.
  • Elsesser, Κ. Μ. & Lever, J. (2011). Does gender bias against female leaders persist? Quantitative and qualitative data from a large-scale survey. Human Relations, 64(12), 1555 – 1578.
  • Gofee, R. & Jones, G. (2005). Managing authenticity: The paradox of great leadership. Harvard Business Review, December, 86-94.
  • Goleman, D. (2004). What makes a leader? Harvard Business Review, January, 82-91.
  • Gosling, J. & Mintzberg, H. (2003). The five minds of a manager. Harvard Business Review, November.
  • Gratton, L. & Erickson, T. J. (2007). Eight ways to build collaborative teams. Harvard Business Review, November. 
  • Hill, L. (2007). Becoming the boss. Harvard Business Review, January, 49-56.
  • Hitt., M. A., Black, J. S. & Porter, L. W. (2012). Management, 3rd edition. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall. 
  • Ho, V. T. & Astakhova, M. N. (2017). Disentangling passion and engagement: an examination of how and when passionate employees become engaged ones. Human Relations, 71(7), 973-1000.
  • Kerr, S. (1995). On the folly of rewarding A while hoping for B. Academy of Management Executive, 9(1), 7-16.
  • Li, H., Yuan, Y. C., Bazarova, N. N. & Bell, S. B. (2018). Talk and let talk: the effects of language proficiency on speaking up and competence perceptions in multinational teams. Group & Organization Management, First Published February 15, 2018. 
  • Martins, E.C. & Terblanche, F. (2003). Building organisational culture that stimulates creativity and innovation. European Journal of Innovation Management, 6(1), 64-74.
  • Nohria, N., Groysberg, B. & Lee, L. (2008). Employee motivation a powerful new model. Harvard Business Review, July–August.
  • Robbins, S. P. & Judge, T. (2017). Organizational Behavior. Boston, ΜΑ: Pearson. 
  • Schein, E. H. (1996). Three cultures of management: The key to organizational learning. Sloan Management Review, 38(1), 9-20.
  • Solansky, S. T. (2008). Leadership style and team processes in self-managed teams. Journal of Leadership & Organizational Studies, 14(4), 332-341.
  • Watkins, M. D. (2012). How managers become leaders. Harvard Business Review, June.
  • Wijewardena, N., EJ Härtel, C. & Samaratunge, R. (2017). Using humor and boosting emotions: an affect-based study of managerial humor, employees’ emotions and psychological capital. Human Relations, 70(11), 1316 – 1341.
 

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΥΛΗΣ

 
Το μάθημα καλύπτει ειδικά θέματα που εμπίπτουν στις εξής περιοχές: Μάνατζμεντ, Οργανώσεις, Λειτουργίες Μάνατζμεντ, Παρακίνηση, Ηγεσία, Οργανωσιακή Κουλτούρα, Ομάδες, Επικοινωνία. 
 
 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Η αξιολόγηση της επίδοσης των φοιτητών και φοιτητριών προκύπτει από τη συμμετοχή τους σε ατομικές και ομαδικές εργασίες (40%) και στην τελική γραπτή εξέταση (60%) του μαθήματος. 
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 616
                    +30 210 82 03 615

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA in Telecoms Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δομή MBA Part Time Program Διοίκηση (Μάνατζμεντ) και Ηγετικές Ικανότητες - Μ21101P