Διοίκηση (Μάνατζμεντ) και Ηγετικές Ικανότητες - Μ21101P
ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ
Τίτλος: | Διοίκηση (Μάνατζμεντ) και Ηγετικές Ικανότητες |
ECTS πιστωτικές μονάδες: | 6 πιστωτικές μονάδες |
Προαπαιτούμενα: | Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα |
Διδάσκων: | Μαρία Ανδρή |
Μέθοδος διδασκαλίας: | Η διδασκαλία του μαθήματος πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα με μία διάλεξη τριών ωρών. |
Ημέρες και ώρες επικοινωνίας: |
Τετάρτη 17.00-19.00 |
Επικοινωνία: | Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., 210 8203737 |
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- διακρίνουν τα βασικά γνωρίσματα των οργανώσεων
- κατανοούν την εξέλιξη της διοικητικής σκέψης και τις βασικές λειτουργίες της διοίκησης
- αναγνωρίζουν τις διοικητικές πρακτικές και να αναλύουν τις οργανωσιακές προκλήσεις
- προσδιορίζουν, να αξιολογούν και να επιλύουν προβλήματα που επιδρούν αρνητικά στην αποτελεσματικότητα των διοικητικών πρακτικών
- συνθέτουν και να τεκμηριώνουν προτάσεις παρέμβασης για την επίλυση μιας σειράς κρίσιμων οργανωσιακών θεμάτων
- συμβάλλουν στην εξαιρετική οργανωσιακή απόδοση στα πλαίσια ομάδων
- κατανοούν την ανθρώπινη συμπεριφορά στις οργανώσεις και να συμβάλλουν στη δημιουργία ποιοτικών σχέσεων στον εργασιακό χώρο.
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Bateman, T. S. & Snell, S. (2013). Management: Leading & collaborating in a competitive world. New York, ΝΥ: McGraw-Hill Irwin.
- Brett, J., Behfar, K. & Kern, M. C. (2006). Managing multicultural teams. Harvard Business Review, November, 85-96.
- Elsesser, Κ. Μ. & Lever, J. (2011). Does gender bias against female leaders persist? Quantitative and qualitative data from a large-scale survey. Human Relations, 64(12), 1555 – 1578.
- Gofee, R. & Jones, G. (2005). Managing authenticity: The paradox of great leadership. Harvard Business Review, December, 86-94.
- Goleman, D. (2004). What makes a leader? Harvard Business Review, January, 82-91.
- Gosling, J. & Mintzberg, H. (2003). The five minds of a manager. Harvard Business Review, November.
- Gratton, L. & Erickson, T. J. (2007). Eight ways to build collaborative teams. Harvard Business Review, November.
- Hill, L. (2007). Becoming the boss. Harvard Business Review, January, 49-56.
- Hitt., M. A., Black, J. S. & Porter, L. W. (2012). Management, 3rd edition. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.
- Ho, V. T. & Astakhova, M. N. (2017). Disentangling passion and engagement: an examination of how and when passionate employees become engaged ones. Human Relations, 71(7), 973-1000.
- Kerr, S. (1995). On the folly of rewarding A while hoping for B. Academy of Management Executive, 9(1), 7-16.
- Li, H., Yuan, Y. C., Bazarova, N. N. & Bell, S. B. (2018). Talk and let talk: the effects of language proficiency on speaking up and competence perceptions in multinational teams. Group & Organization Management, First Published February 15, 2018.
- Martins, E.C. & Terblanche, F. (2003). Building organisational culture that stimulates creativity and innovation. European Journal of Innovation Management, 6(1), 64-74.
- Nohria, N., Groysberg, B. & Lee, L. (2008). Employee motivation a powerful new model. Harvard Business Review, July–August.
- Robbins, S. P. & Judge, T. (2017). Organizational Behavior. Boston, ΜΑ: Pearson.
- Schein, E. H. (1996). Three cultures of management: The key to organizational learning. Sloan Management Review, 38(1), 9-20.
- Solansky, S. T. (2008). Leadership style and team processes in self-managed teams. Journal of Leadership & Organizational Studies, 14(4), 332-341.
- Watkins, M. D. (2012). How managers become leaders. Harvard Business Review, June.
- Wijewardena, N., EJ Härtel, C. & Samaratunge, R. (2017). Using humor and boosting emotions: an affect-based study of managerial humor, employees’ emotions and psychological capital. Human Relations, 70(11), 1316 – 1341.
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΥΛΗΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ