MBA Part Time

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Διοίκηση (Μάνατζμεντ) και Ηγετικές Ικανότητες - Μ21101P

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ

Τίτλος: Μάνατζμεντ και Ηγετικές Ικανότητες
ECTS πιστωτικές μονάδες: 6 πιστωτικές μονάδες
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα
Διδάσκων: Ελένη Ε. Σαλαβού
Μέθοδος διδασκαλίας: Η διδασκαλία του μαθήματος πραγματοποιείται μία φορά την εβδομάδα με μία διάλεξη τριών ωρών.
Ημέρες και ώρες επικοινωνίας:

Τρίτη 15.00-17.00

Επικοινωνία: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Το μάθημα αποσκοπεί στην εξοικείωση των εκπαιδευομένων με βασικές έννοιες του μάνατζμεντ, προκειμένου να είναι σε θέση να διαχειριστούν με κατάλληλα εργαλεία, τεχνικές και μεθόδους θέματα που καθημερινά απασχολούν τα διοικητικά στελέχη των επιχειρήσεων, και ειδικότερα του κλάδου των τηλεπικοινωνιών.    
 

ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ

 
Το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος καλύπτεται στις διαλέξεις. Η παρουσία των εκπαιδευομένων στις διαλέξεις είναι υποχρεωτική. Το επίπεδο κατανόηση της διδασκόμενης ύλης εξαρτάται μεταξύ άλλων από τη συμμετοχή στις διαλέξεις. 
 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι  εκπαιδευόμενοι:
  • θα είναι σε θέση να κατανοήσουν βασικές έννοιες του μάνατζμεντ, όπως έχουν προσεγγιστεί στην ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα παγκοσμίως,  
  • θα ενημερωθούν για επίκαιρα θέματα που απασχολούν το μάνατζμεντ και θα διαμορφώσουν τις εξελίξεις στο μέλλον των επιχειρήσεων, και  
  • θα μπορούν να αξιοποιήσουν τεχνικές, εργαλεία και μεθόδους μάνατζμεντ στην πρακτική.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

 
Το μάθημα αντλεί από ποικιλία πηγών (βιβλία, επιστημονικά περιοδικά, έρευνες, κλ.π.) χωρίς να συνοδεύεται από απαιτούμενο σύγγραμμα. Ακολουθούν προτεινόμενες αναφορές:
  • Crainer, S. and Dearlove, D. Η επιχείρηση στη νέα εποχή, εκδόσεις Κριτική, Αθήνα, 2005. 
  • Daft, R. Management, 6th edition, South-Western, 2003.
  • Drucker, P. Το μάνατζμεντ στην πράξη, εκδόσεις Κλειδάριθμος, 1996.
  • Goldstein, J., 2003. Η επιχείρηση χωρίς δεσμά: Η διαχείριση της διαρκούς αλλαγής, εκδόσεις Καστανιώτη ΑΕ, Αθήνα. 
  • Hindle, T. Οδηγός ιδεών Διοίκησης επιχειρήσεων, εκδόσεις Κέρκυρα, Αθήνα, 2002. 
  • Johnson S. Ποιος πήρε το τυρί μου; (Who Moved My Cheese?), εκδόσεις Κλειδάριθμος, Αθήνα, 2000. 
  • Jones, G. & George, J. Contemporary Management, 3rd edition, McGraw-Hill, 2003.
  • Mayer, G.G. and Mayer, T., 2002. Η κοκκινοσκουφίτσα και το μάνατζμεντ, Εκδόσεις ΔΙΑΥΛΟΣ, Αθήνα. 
  • Μπουραντάς, Δ., 2005. Ηγεσία: Ο δρόμος της διαρκούς επιτυχίας, Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα. 
  • Robbins, S. P. and Coulter, M. Management, 7th edition, Prentice Hall, USA, 2002. 
  • Σαλαβού, Ε. Δρόμοι εξέλιξης στο «επιχειρείν», εκδόσεις Καστανιώτη ΑΕ, Αθήνα, 2006. 
  • Σαλαβού, Ε. και Κυριακίδου, Ο. Μάνατζμεντ: Εταιρικές Λειτουργίες, εκδόσεις Rosili, Αθήνα, 2010.

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΥΛΗΣ

 
Το θεωρητικό μέρος του μαθήματος καλύπτει τις εξής θεματικές ενότητες:
  • Εισαγωγή στην Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων 
  • Ταξινομήσεις Επιχειρήσεων
  • Εταιρικές Λειτουργίες
  • Επιχειρησιακό Περιβάλλον
  • Προγραμματισμός – Λήψη Αποφάσεων & Ηγεσία
  • Οργανωσιακός Σχεδιασμός
  • Έλεγχος
  • Εργαλεία Μάνατζμεντ
Επιπλέον, το μάθημα προσεγγίζει πρόσθετη θεματολογία, όπως  διαχείριση χρόνου, συγκριτική προτυποποίηση, ισορροπημένη στοχοθεσία, διοίκηση ποιότητας και διαχείριση αλλαγής, μέσω της παρουσίασης επίκαιρων θεμάτων μάνατζμεντ από τους ίδιους τους εκπαιδευόμενους. 
 
 

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Η αξιολόγηση των εκπαιδευομένων γίνεται βάσει τριών κριτηρίων:
 
1. 15% από τη συμμετοχή στο μάθημα
2. 20% από την παρουσίαση επίκαιρων θεμάτων
3. 65% από τη γραπτή εξέταση
 

Επικοινωνια

Ευελπίδων 47A & Λευκάδος 33
6ος όροφος, Γραφείο 600
Αθήνα 113 62

  • Τηλέφωνο: +30 210 82 03 616
                    +30 210 82 03 615

Γραφείο Διασύνδεσης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Βρείτε μας στα ακόλουθα δίκτυα και συνδεθείτε μαζί μας!

MBA in Telecoms Prospectus

Βρίσκεστε εδώ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δομή MBA Part Time Program Διοίκηση (Μάνατζμεντ) και Ηγετικές Ικανότητες - Μ21101P